توچرزفا

از هر دری سخنی

روش های کاملاً طبیعی تمیزکردن توالت

سرویس بهداشتی از جمله نقاط خانه است که جرم گیری و تمیز کردن آن در اولویت اول تری است زیرا اگر به پاکیزگی این مکان توجهی صورت نگیرد ممکن است رشد میکروب ها، باکتری ها و قارچ ها صورت گیرد. همچنین با تمیزکردن توالت در وافع مکانی را برای سوسک ها آماده کرده ایم. خوب است بدانید در توالت های فرنگی اگر نظافت رعایت نشود ، شما درگیر بیماری یبوست خواهید شد.

بهترین لوله بازکنی مولوی تهران را در سایت برچسب درکمتر از یک دقیقه پیدا کنید و با تماس مستقیم با لوله بازکن این منطقه با هزینه کم نسبت به رفع گرفتگی لوله های منزلتان اقدام کنید.

تمیزکردن توالت کاری وقت گیر و دشوار است. خانم های خانه دار معمولاً از مواد شیمیایی از قبیل وایتکس و سفید کننده های خطرناک که سبب ایجاد حساسیت های پوستی و در صورت استشمام این مواد دچار نفس تنگی می شوند استفاده میکنند. ما در برچسب روش هایی فرعی و جا نیفتاده در خانه های ایرانی را به شما معرفی و آموزش خواهیم داد.

آیا تمیزکردن توالت ها امری ضروری است؟

تمیزکردن توالت البته که ضروری و ملزم است اما این کار باید به صورت دوره ای و هفته ای شکل گیرد.

رسوب املاح آب های شهری دلیلی دیگر برای تمیزکردن توالت است؛ زیرا با رسوب آب، رنگ سنگ ها و کاشی های داخل سرویش بهداشتی به مروز زمان تغییر میکند و نیاز به جرم گیری با مواد شوینده دارد.

“ابتدا شما مقداری از جوش شیرین را با کمی آب به صورت خمیری در می آورید و با اسکاچ یا دستمالی زخیم یا با چرتکه بر روی سطح مورد نظر می مالید و در مرحله بعد با سرکه بر روی همان محل هایی که با جوش شیرین تمیز کرده اید را بکشید و برای کامل شدن جرم گیری توالت دست آخر محیط را با آب گرم بشویید. معمولا از این روش برای جرم گیری شیر آلات ساختمانی هم استفاده میشود.”

تمیزکردن توالت با نمک دریا در سرویس های بهداشتی

نمک دریا گزینه ساده و مناسبی برای تمیزکردن توالت است. به دلیل سختی بلور های نمک و مکانیزم شیمیایی که دارا است باعث از بین بردن جرم های بر روی سطوح توالت ها می شود.

 نمک دریا یا همان نمک خوراکی را ابتدا روی دستمال نم دار انتقال دهید، توجه داشته باشید که نم دستمال باید تنها به قدری باشد که نمک را رطوبت دار کند و آن را روی کاشی ها و سنگ های سرویس بهداشتی بکشید و در نهایت آنهارا با آب داغ بشویید.

اگر سرویس بهداشتی شما دچار گرفتگی شد می توانید با مراجعه به صفحه لوله بازکنی منطقه ۱ تهران بهترین لوله بازکن ها در منطقه یک را پیدا کرده و با میل خود با هر کدام از آنها تماس گرفته و از خدمات آنها بطور مستقیم و بدون واسطه استفاده نمایید.

نکته قابل توجه در صورت تمایل به اعمال این روش این است که نمک های روی سیفون و دیگر نقاط تمیزکردن توالت را به خوبی با آب داغ بشوییم و برای اطمینان بیشتر دو الی سه بار کلید فلاش تانک را بفشارید. در صورتی که اهمیتی به این موضوع ندهیم نمک ها رسوب گذاری خودرا در سیفون آغاز میکنند و با حداقل زمان سبب گرفتگی لوله  و مشکلات بعد آن می شود.

سرکه ، جوش شیرین ، آب گرم راهکاری دیگر برای تمیزکردن توالت

برای این روش باید سه قاشق سوپخوری جوش شیرین  را با آب گرم ترکیب کنیم تا حالت خمیری به خود بگیرد. سپس خمیر را رو اسفنج زبر یا برس تمیزکردن توالت پهن کنید. سپس اسفنج را روی نکات زرود و قهوه ای که تغییر رنگ داده اند بکشید. برای جرم گیری توالت محیط را بعد از ۱۵ دقیقه با گرم بشویید تا تمام مواد زائد از بین بروند.

در این روز های سیاه کرونا شاید برخی از شما کاربران عزیز به دنبال ضدعفونی کردن سرویس های خود باشید که در این صورت به مقاله برق انداختن سنگ توالت مراجعه نمایید.

استفاده از جوش شیرین و لیمو،سرکه سیب و لیمو، نوشابه گازدار از جمله راه حل ها برای از بین بردن فضولات هستند. توصیه میشود با هرکدام از این روش ها حداقل هر هفته یکبار سرویس هایتان را بهداشتی و خالی از کثیفی و موادزائد کنید تمیزکردن توالت تا جمع شدن این مواد در سیفون سبب گرفتگی نشود! در صورت بروز مشکل در لوله به آدرس برچسب مراجعه کنید تا با تمام توان به یاری شما بپردازیم.

نکات اصولی برای تمیزکردن توالت

●فن یا تهویه هوارا حداکثر در روز ها روشن کنید زیرا از رشد باکتری هاو میکروب ها جلو گیری میکند.

●وسایلی را که برای نظافت از آن در تمیزکردن توالت مورد استفاده قرار میدهید خوب بشویید تا کثیفی ها و انگل ها به دیگر نقاط منتقل نشوند.

●به هیچ عنوان از فرچه یا برس دستشویی که سیفون را تمیز کرده اید در دست شور استفاده ننمایید زیرا سبب انتقال میکروب ها و انتشار بیماری میشوید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!