توچرزفا

از هر دری سخنی

معرفی انواع مختلف فنر لوله بازکنی و سر فنرها

راه‌ های زیادی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب وجود دارد که برخی از آنها آسان می باشند و برخی دیگر نیازمند تکنسین است. معمولاً بیشتر اوقات برای رفع گرفتگی های سطحی از تلمبه دستی و محلولهای خانگی استفاده می‌شود ولی برای رفع گرفتگی های شدید از فنر لوله بازکنی یا فنر چاه بازکن و دیگر دستگاه ها استفاده می شود.

آشنایی با انواع فنر لوله بازکنی

فنر لوله بازکنی مدل های مختلفی دارد که برای موارد متعدد استفاده می‌شود ما در این مقاله انواع فنر و سرفنرها را به شما توضیح می دهیم. فنر لوله بازکنی از ابزارهای مهم هر فرد لوله بازکن در رفع گرفتگی ها می باشد. جنس فنر لوله بازکنی از فولاد مقاوم ساخته شده و برای هرکدام از فنرها در طول های مختلفی به کار می رود و در باز کردن لوله ها و چاه‌ های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

افراد لوله بازکنی برچسب با به کارگیری فنرهای مختلف قادر به باز کردن انواع گرفتگی های مربوط به توالت ایرانی، فرنگی و چاه فاضلاب حمام می باشند. از این رو شما به محض تماس به عنوان مثال با افراد لوله بازکنی سعادت آباد می توانید از خدمات ۲۴ ساعته این افراد با قیمت مناسب و کمترین کثیف کاری بهره مند شوید.

 فنر لوله بازکنی دستی

 فنر لوله بازکنی دستی نوع بسیار ساده از فنر می باشد که برای بیشتر گرفتگی ها کاربرد دارد. فنر لوله بازکنی دستی از یک دست و سر فنر تشکیل شده است که برای استفاده از فنر لوله بازکنی باید آن را تا جایی که به محل گرفتگی می‌رسد داخل چاه کنید و سپس شروع به چرخاندن دستگاه فنر کنید چون خاصیت ارتجاعی دارد و با سرعت و شدت بیشتری داخل چاه می چرخد و همه رسوبات را جذب می‌کند و تمام گرفتگی را برطرف می سازد.

با استفاده از انواع سر فنر لوله بازکنی می توانید گرفتگی های سطحی تا شدید انواع لوله های فاضلاب را برطرف کنید که جایگزین بسیار مناسبی برای محلول های لوله بازکنی می باشد و عواقب ناشی از خسارات آنها بسیار کمتر این مواد شیمیایی می باشد.

دستگاه لوله بازکنی فنری

دستگاه لوله بازکنی مدل پیشرفته‌ تر از فنرها می باشد که کار را خیلی راحت تر می کند معمولا برای گرفتگی هایی که بسیار زیاد و بیشتر از ۱۰ متر می‌ باشد از این دستگاه استفاده می شود. دستگاههای لوله بازکنی با برق شهری کار می‌کنند و بسیار سبک و قابل حمل بوده و سرعت انجام کار آنها بسیار بالا می باشد.
ساکنین خیابان مجیدیه و دیگر مناطق تهران بدانند افراد لوله بازکنی سایت برچسب با استفاده از این دستگاه ها می توانند خیال شما را از بابت انواع گرفتگی لوله های فاضلاب بر طرف نمایند کافیست بر روی عبارت لوله بازکنی در مجیدیه همین الان کلیک کنید و به جای درخواست با یک لوله بازکن که در مسافت بیشتری از محدوده شما قادر به ارائه انواع خدمات است از تجربیات تکنسین ما در هر منطقه ای که سکونت دارید استفاده نمایید.

معرفی انواع سر فنرهای لوله بازکنی

با توجه به مدل لوله ها و چاه ها می توان از سر فنرهای مختلفی برای رفع گرفتگی آنها استفاده نمود که قرار است در اینجا به معرفی انواع سر فنرهای لوله بازکنی بپردازیم تا پس از آشنایی با کاربرد هر یک از آنها بتوانید به هنگام مواجه شدن با هر نوع گرفتگی در قسمت های مختلف منزل خود با اطلاعات دقیق از کارشناسان لوله بازکنی مشاوره دریافت نمایید.

  • سر فنر نیزه ای: این وسیله در لوله هایی که با ماسه و خاک سفت شده اند فرو می‌رود و گرفتگی را برطرف می‌کند.
  • سر فنر لوله بازکنی اسیدی: لوله های فاضلاب توالت دارای مواد اسیدی و شیمیایی بوده و به همین دلیل برای باز کردن آنها به یک سر فنر ضدخوردگی نیاز می باشد که سر فنر این خاصیت را دارد.
  • سر فنر الماسی: از محکم ترین و بهترین سر فنرهای موجود می باشد و برای خرد کردن اجسام سخت مانند آجر یا سنگی که درون چاه افتاده استفاده می‌شود.
  • سر فنر میله فنری: هنگامی که نیاز به استفاده از فنر در متراژ بزرگتر باشد از این سر فنر برای اتصال دو فنر به هم استفاده می شود.
  • سر فنر چاقویی: به دلیل قدرت قطعه قطعه کردن این نوع سر فنر، در لوله ها یا چاه هایی که با پارچه دچار گرفتگی شده استفاده می شود.
  • سر فنر برسی: به دلیل خاصیت تمیز کنندگی این نوع سر فنرها برای تمیز کردن چربی ها و رسوبات از آنها استفاده می شود.
  • سر فنر کوزه ای: برای از بین بردن رسوبات و چربی ها از آن استفاده می شود.

این سر فنرها هر کدام بر اساس نوع گرفتگی به کار می‌روند. از تمام مدل‌های سر فنر لوله بازکنی فقط یکی از آنها استفاده شود ولی این بستگی به نوع گرفتگی لوله دارد در بسیاری از گرفتگی ها از سر فنر خاصی استفاده نمی‌شود و در بسیاری از گرفتگی ها از خود فنر هم نیاز است تا استفاده شود.

برای تهیه فنر لوله بازکن دستی یا فنر لوله بازکنی خانگی کافی است به مراکز فروش رنگ و ابزار مراجعه کنید و قیمت فنر لوله بازکنی را از آنها جویا شوید، وخوب است بدانید که قیمت فنر لوله بازکنی دستی زیاد نیست و با هزینه کمی می شود آن را تهیه کرد.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لوله

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!