توچرزفا

از هر دری سخنی

آموزش نصب فلاش تانک روکار | خودتان فلاش تانک را نصب کنید!

نصب فلاش تانک ها معمولا آنقدر سخت نیست که خودتان در منزل نتوانید آن را انجام دهید. مخصوصا نصب فلاش تانک روکار که از نصب مدل توکار آن ها خیلی ساده تر می باشد و در این مقاله می خواهیم به آموزش آن بپردازیم.

نوع مدل و برند فلاش تانک ها فرقی ندارند، با دنبال کردن این مطلب، نصب فلاش تانک ایران، قهرامان، تاپ و… را آموزش خواهید دید.

اگر تمایل دارید نصب فلاش تانک توکار را هم آموزش ببینید می توانید به مقاله آموزش نصب فلاش تانک در سایت برچسب مراجعه کنید و با مطالعه آن خودتان کار نصب سیفون یا فلاش تانک منزلتان را انجام دهید و در هزینه های منزلتان صرفه جویی کنید.

نصب فلاش تانک کار ساده ای است

مراحل نصب فلاش تانک روکار

برای راه اندازی فلاش تانک روکار مراحل زیر را به دقت انجام دهید.

نصب فلاش تانک با اتصال لوله ها به سرویس بهداشتی

معمولا لوله فلاش تانک توالت در زمان کار گذاشتن توالت به آن وصل شده است و شما باید بقیه لوله ها را به صورت نری و مادگی داخل هم کنید و آنها را تا ارتفاع یک متر و نیم تا یک متر و هشتاد سانتی متر برسانید. فقط مراقب باشید که لوله ها به صورت کامل درون هم جای بگیرند.

بستن اجزای فلاش تانک

برای نصب فلاش تانک باید اجزایی که داخل مخزن آن قرار دارد را مونتاژ کنید، برای این کار از کاغذ راهنمای محصولتان استفاده کنید.
معمولا اینگونه این کار انجام می شود که فلوتر را در انتهای مخزن و در سوراخ بزرگ آن وارد می کنند و از بیرون با مهره پلاستیکی آن را سفت می کنند و بعد شناور و دسته مخزن را نصب می کنند.

نصب فلاش تانک روکار

در مرحله بعد شما باید محل نصب فلاش تانک را علامت بزنید و قطعه پلاستیکی که مخزن به وسیله آن به دیوار وصل می شود را با پیچ و رول پلاک محکم کنید .
حال کار مونتاز مخزن که تمام شد آن را بر روی لوله ها بگذارید و شیر اتصال آب را به ورودی آن متصل کنید.

باید توجه کنید که کارهای تاسیساتی مثل لوله بازکنی و… را می توانید در منزل انجام دهید ولی اگر لوله بازکنی در منزلتان و با روشهای خانگی جواب نداد، همشهریان عزیز تهرانی ما می توانند به سایت لوله بازکنی برچسب با آدرس barchasb.net مراجعه کنند و از خدمات شبانه روزی لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر تهران استفاده نمایید.

نکاتی که هنگام نصب فلاش تانک توالت فرنگی باید به آن دقت کنید

  • برای نصب فلاش تانک توکار یا روکار، دقت کنید که تمام اجزاء مخزن را در سر جای خود قرار دهید و هیچ پیچ و مهره ای را بیش از اندازه سفت نکنید.
  • برای آب بندی لوله ها می توانید به مقدارکمی از نوار تفلون استفاده کنید.
  • حتما به یاد داشته باشید که بعد از نصب فلاش تانک آن را چند بار تست کنید تا از عملکرد آن مطمئن شوید.
نصب فلاش تانک روکار ایران

هر زمانی که هنگام کشیدن فلاش تانک، آب فلاش تانک به آرامی از سیفون توالت عبور کرد نشان از گرفتگی در قسمت سیفون یا یک بخشی از لوله فضلاب است در این زمان باید حتما با لوله بازکن ماهر تماس بگیرد.
اگر شما در تهران هستید می توانید با مراجعه به صفحه لوله بازکنی سعادت آباد، تهرانسر، قیطریه، قلهک یا هر منطقه ای که در آن هستید از خدمات فوری لوله بازکنی برچسب استفاده کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 1    میانگین: 1/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!