توچرزفا

از هر دری سخنی

علت داغ شدن و سوختن کمپرسور کولرگازی چیست ؟

علت داغ شدن کمپرسور کولر گازی موضوعی است که در‌این نصیب از آی . پی کمک به توضیحات آن می‌پردازیم . کمپرسور قلب تپنبده کولر گازی است که در شکل وجود نقص‌ در آن همه سیستم کولر گازی در گیر نقص‌ و کارکرد بد می شود . نسبتاً هر علامتی از فساد میتواند به نوعی گاها با کمپرسور نیز دارای ارتباط باشد و تمام علامت هایی که نشان از فساد کمپرسور میدهد نیز گشوده شاید از خویش کمپرسور بصورت بی واسطه نباشد .

درصورتی که نیاز به اطلاع در رابطه هزینه کولر گازی , عیب یابی کولر گازی , شارژ کولر گازی و یا این که نیاز به تعمیر کولر گازی دارید بر پیوند کلمه ها کلیک نمایید .

از انجایی که اهمیت کاری کمپرسور مضاعف بالا است پیشین از آغاز مبحث حیاتی علت داغ شدن کمپرسور کولر گازی پیشنهاد میکنیم چه بسا المقدور تعمیر کمپرسور کولر گازی خویش را به متخصصینی واگذار کنید که تجربه و علم اضطراری را در این باره داشته باشند و ضمانت تعمیر کمپرسور کولر گازی را به شما بدهند .

یکی‌از متداول ترین مشکلاتی که برای کمپرسور های کولر گازی واقعه می افتد داغ شدن بیشتراز حد و یا این که استاندارد کولر گازی است که نگرانی های متعددی را بخصوص برای اشخاصی که راجع به سالم امکانات خویش آلرژی بیشتری دارا هستند آماده می نماید . براین اساس می بایست از علت داغ شدن کمپرسور کولر گازی آگاه باشید .

عصر بازدید و مراقبت کولر گازی به جهت نظارت های اول و ظاهری کمپرسور کولر گازی و پاک کردن آن میتواند در تشخیص داغ کردن کمپرسور کولر گازی به شما امداد بیشتری بکند .

نحوه تشخیص داغ شدن کمپرسور کولرگازی

داغ شدن کولرگازی

درصورتی که اعم از اشخاصی میباشید که بازدید عصر ای از کولر گازی خویش را انجام نمی دهند چندین خط مش برای تشخیص فساد و داغ کردن کمپرسور کولر گازی موجود است که از ان گزاره می شود به موردها ذیل اشاره کرد :

در هنگامی که به هنگام پر‌نور کردن کولر گازی بعد از چندین ثانیه از کار می افتد

زمانی کمپرسور علی رغم به کار افتادن حرفه پر‌نور نمیشود

هنگامی که کولر ابدا گرامی اضطراری را برای محفظه ندارد .

در چنین قوانینی کارشناس تعمیر کولر گازی برای اخذ علت داغ شدن کمپرسور کولر گازی آغاز می بایست موردها ذیل را تحقیق کند : سرویسکار کولر آبی تهران

برق محل ورود دستگاه و اتصال عبد کمپرسور و کولر گازی

چک و آزمایش کنتاکتور برای پر‌نور شدن این مقاله که آیا خازن سلامت است و برق کنتاکتور به خیر فعالیت می نماید یا این که خیر و خوبی

محاسبه خویش خازن برای اطمینان از سلامت بودن خازن کمپرسور

درصورتی که حالت اول نشان از سلامت بودن چک های اول داشت این توشه نوبت چک و در دست گرفتن خویش کمپرسور میباشد .

انجام تعمیرات انواع آبگرمکن منطقه تهران فوری

شایع ترین عوامل داغ شدن کمپرسور کولرگازی

داغ شدن کولرگازی

گفتیم که با آزمایش بدنه و بازدید از کولر گازی می شود به راحتی متوجه داغ شدن بیشتراز میزان کولر گازی شد و یا این که با علامت هایی در کارکرد کولر گازی بدین نقص‌ پی موفقیت و بعد در پی علت داغ شدن کمپرسور کولر گازی گشت .

انجام تعمیرات انواع آبگرمکن ستارخان غرب تهران

علت داغ شدن کمپرسور کولر گازی

علت داغ شدن کمپرسور کولر گازی

بزرگترین عاملی که منجر داغ شدن و در غایت سوختن کمپرسور کولر گازی درمقاله علت داغ شدن کمپرسور کولر گازی می شود اتصال برق و یا این که انقطاع سیم های موتور میباشد . این زمینه بخصوص با وخیم شدن و عایق های موتور کمپرسور واقعه می افتد . زمانی این عایق ها از دست بروند عملا موتور و کمپرسور شکننده میشوند و به راحتی وجود رطوبت و کارایی های تنگاتنگی منجر اتصالی و سوختن و داغ کردن کمپرسور می شود .

برهه زمانی عصر ماندگاری سیم هیا موتور به جايگاه داغ شدن موتور کولر گازی ارتباط بی واسطه دارااست . بدین شکل که با عمده شدن دمای کمپرسور , درصورتی که کمپرسور را به موقع خاموش نکنید و کماکان به کار خویش ادامه دهد , این حرارت مضاعف منجر داغ شدن بعضا از قسمت های کمپرسور و سیم های رابط آن می شود که‌این داغ بودن برای کمپرسور مهلک است و به راحتی منجر سوختن کلی و یا این که جزئی کمپرسور می شود .

عمواملی همچون موردها ذیل در نوع علت داغ شدن کمپرسور کولر گازی قرار می‌گیرد :

آلوده شدن بیشتراز میزان کندانسور

فساد حرفه دستگاهپ

ولتاژ نامطلوب و ناچیز مضاعف شدن ولتاژز برق

کیفیت ذیل سیم های به کارگیری شدن در موتور

وخیم بودن و یا این که کیفیت بد سیم پیچ خط مش انداز یا این که کمکی موتور

بزرگترین علت داغ شدن کمپرسور کولر گازی میباشند .

خط مش های تشخیص برهان سوختن کمپرسور کولر گازی و یا این که داغ شدن آن

کمپرسور های کولر گازی سه فیش حیاتی دارا هستند که برای راه‌اندازی کمپرسور کاربرد دارا هستند . کارشناس تعمیر کولر گازی با محاسبه این سه فیش است که میتواند در اکثر اوقات موردها علت داغ شدن کمپرسور کولر گازی یا این که سوختن کمپرسور را تشخیص دهد .

سه فیش کمپرسور کولر گازی را با حروف C , S , M معین می نمایند . هر گاه اتصال کوتاه و یا این که قطعی ارتباط فی مابین سیم های M و C پیش آمده باشد نشان دهنده سوختن سیم پیچ حیاتی است . هر گاه ارتباط فی مابین S و C از دست رفته باشد و یا این که اتصال کوتاه داده باشد نشان دهنده سوختن شروع و یا این که سیم پیچ خط مش انداز کولر گازی میباشد .

نکته ای که می بایست در مطلب علت داغ شدن کمپرسور کولر گازی به خیر در حیث داشته باشید این است که سوختن موتور کمپرسور کولر گازی یک وضعیت اسیدی از خویش به جای میگذارد که همین وضعیت اسیدی منجر وخیم شدن و تجزیه روغن کمپرسور خواهد شد .

فرق نمی کند مدل کمپرسور چه باشد تا بتوانید علت داغ شدن کمپرسور کولر گازی را تشخیص دهید چون درهرحال چه کمپرسور از مدل نصفه بسته باشد و یا این که بسته درهرحال این گاز مبرد است که کار خنک کنندگی را در رفت و رجوع الکتروموتور انجام میدهد . براین اساس اسیدی شدن و کثیف شدن گاز موجبات خوردگی سیم ها و عایق های روی سیم پیچ موتور کمپرسور را آماده می نماید و این زمینه با از فی مابین رفتن این عایق های روی سیم پیچ منجر اتصال کوتاه در کولر گازی و سوختن کمپرسور می شود .

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!