توچرزفا

از هر دری سخنی

بازکردن سینک ظرفشویی با فنر لوله بازکنی

مزایای استفاده از فنر لوله بازکنی برای توالت فرنگی

در باز کردن گرفتگی توالت در مسیر هایی که به چاه فاضلاب نزدیک است، استفاده از دستگاه فنر چاه بازکنی بهترین گزینه می باشد چرا که با برخورداری از قدرت جرم زدایی و لایروبی بالایی که دارد، به راحتی می‌تواند لوله فاضلاب و چاه توالت فرنگی را باز کند،اما بسیاری از افراد لوله بازکن توصیه می‌کنند که برای رفع گرفتگی توالت فرنگی از دستگاه تراکم هوا استفاده شود، چرا که فنر لوله بازکنی نوک تیزی دارد و به صورت مارپیچ است و همین امر سبب می شود که به توالت فرنگی آسیب وارد شود. اگر از فنر برای چاه بازکنی استفاده کنید، فنر می‌تواند انواع لایه های حاوی مو، چربی و مواد زائد را از دیواره های لوله بزداید و و دیگر نیازی به تعمیرات لوله کشی فاضلاب نباشد.

اگر فنر لوله بازکنی ندارید، می توانید از گیره چوب لباسی نیز استفاده کنید بدین نحو که گیره جالباسی را باز کنید و یک سمت آن را به وسیله پارچه بپوشانید. به کمک پارچه و چسب نواری می توانید گرفتگی لوله را برطرف کنید. در مرحله بعد انتهای آن را به داخل لوله فاضلاب بفرستید و آن را در جهت های متفاوت بچرخانید تا به محل گرفتگی برسید.

حال سیم را به داخل فشار دهید تا گرفتگی لوله را برطرف کند. حال فلاش تانک را زده تا فشار آب باعث شود تا کلیه مواد از مسیر لوله خارج شده و مسیر عبور آب کاملا باز شود. اما به طور کلی این روش اصلا روش استانداردی نیست و تا جایی که امکان دارد از این روش استفاده نکنید. لوله بازکنی الهیه شمال تهران

آموزش باز کردن گرفتگی چاه توالت فرنگی با تلمبه دستی

آموزش باز کردن گرفتگی لوله توالت فرنگی با تلمبه دستی


استفاده از این روش نیز راه حل ساده برای باز کردن گرفتگی چاه توالت فرنگی می باشد برای این کار ابتدا تلمبه را گرم کنید چرا که تلمبه اگر گرم نباشد و سفت و سخت باشد به خوبی کار نمی کند. می توانید از تلمبه های نرم و انعطاف پذیر استفاده کنیدگرم کردن تلمبه باعث می شود تا به راحتی بتوانیم از آن استفاده کنید. برای استفاده از تلمبه دهانه آن را در جاییکه آب فرو می رود قرار دهید و کاملا چفت کنید، بطوریکه هیچ روزنه ای برای خروج هوا وجود نداشته باشد. بهتر است بدانید که اگر دهانه یتلمبه دستی خوب سفت نشده باشد، هرچه قدر هم تلمبه را فشار دهید جواب نخواهید گرفت.

زمانیکه تلمبه خوب چفت شد، حال می توانید تلمبه را فشار دهید و چند بار بالا و پایین بکشید تا فشار حاصل از حرکت تلمبه بتواند مسیر عبور آب را باز کند. برای اینکه مطمئن شوید مسیر عبور آب کاملا باز شده است، می توانید شیر آب را باز بگذارید تا ببینید بعد از مدتی آب کاسه تخلیه می شود یا نه؟

بازکردن گرفتگی سینک ظرفشویی در سه سوت

سینک ظرفشویی مکانی است که هر روز مقدار زیادی غذا و چربی وارد آن می‌شود که معمولاً بعد از شستن ظرف ها این اتفاق می‌افتد، و این امر به مرور زمان سبب گرفتگی لوله فاضلاب ظرفشویی می‌شود. اگر سینک ظرفشویی گرفته باشد آب از لوله فاضلاب خارج نمی شود و یا با سرعت کمی میرود و سینک ظرفشویی تخلیه نشده باقی می ماند. در این صورت برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی خود چه راه حلی دارید؟

آموزش باز کردن گرفتگی سینک ظرفشویی


توصیه می‌شود تا قبل از این که گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی شدید حتما نسبت به رفع برطرف کردن آن اقدام کنید. برای این کار مقداری آب جوش داخل لوله فاضلاب سینک ظرفشویی بریزید تا چربی هایی که روی هم انباشته شده است از جداره های لوله زدوده شود. بعضی از افراد برای باز کردن لوله فاضلاب سینک ظرفشویی از محلول های شیمیایی استفاده می کنند.توصیه می شود حتما با توجه به نوع محلول و جنس سینک ظرفشویی خود و لوله ها اقدام به خرید محلول لوله بازکن شیمیایی کنید اگر لوله ی سینک ظرفشویی از مرغوبیت بالایی برخوردار نیست توصیه می شود از محلول های شیمیایی استفاده نکنید چرا که باعث خوردگی لوله می شود.

دقت داشته باشید که بعد از ریختن محلول لوله بازکن به داخل لوله فاضلاب به هیچ عنوان سر خود را نزدیک لوله نکنید، چرا که محلول شیمیایی گازهای سمی از خود متصاعد می کند که هم برای پوست و هم برای تنفس بسیار خطرناک می باشد. لوله بازکنی آزادی

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
سینک

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!