توچرزفا

از هر دری سخنی

فرایند نظارت بر خدمات ساختمانی چگونه است ؟

نظارت بر خدمات ساختمانی

 

نظارت بر خدمات ساختمانی
هر لوله گشوده کن در تراز شهر تهران در صورتیکه روز فقط ۵ توشه خدمت ارائه بدهد , درآمد ماهانه‌اش نزدیک به ۱۰ میلیون تومان است در حالی که کارش پیچیده یا این که زمان‌بر و طاقت‌فرسا نمی باشد .

به نقل از خبر نگار اقتصادی خبرگزاری جوان , با فرارسیدن فصل‌تابستان و ارتقاء مصرف آب در تراز شهرها و روستاها , اتفاقی که معمولا برای هر واحد مسکونی می‌ افتد , انسداد لوله‌های خروجی آب است .

معمولا با وقوع این حادثه , آب جان دار در لوله‌ها مجدد به تراز آشپزخانه‌ها , حمام‌ها و . . . برمی‌گردد و فاضلاب طبقات گوناگون و چه بسا خانه‌های همسایه در محله روی سرامیک‌های منزل جا خوش می کند .

صحیح درین هنگام است که خانواده‌ها به خاطر شماره‌هایی می افتند که در کناره در محل ورود خانه‌شان چسبانده شده‌است .

شما نیز در صورتیکه به دور و اطراف در وردوی خانه‌تان نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که حداقل , قریه , پانزده شماره به اصطلاح شرکت‌های لوله‌باز کنی و سرویس ها ساختمانی با رنگ‌های گوناگون روی رمز در منزل تان جای‌دارد .

علت افزایش شرکت های خدمات ساختمانی

 

در بنا شده در هر ناحیه شهر تهران به صورت تخمینی بیش تر از ۲۵ کمپانی گوناگون سرویس ها ساختمانی و لوله‌باز کنی موجود هست .

لوله بازکنی شهرک اکباتان غرب شبانه روزی

این شرکت‌ها معمولا برای مفتوح کردن لوله با به کار گیری از ابزارهای معمولی به صورت معدل ۶۵هزار تومان درآمد دارا‌هستند .

خدماتی‌ها برای حل نقص‌ انسداد لوله‌های آب , یک حرفه فنر را با به کار گیری از یک موتور برق , به باطن لوله‌های ساماندهی می کنند تا زوائد جان دار در آن را به چاه فاضلاب وارد نماید .

تمام این فرآیند نزدیک به ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ارتفاع می کشد .

 

چاه بازکنی کرج

نظارت بر خدمات ساختمانی

هم اکنون با فرض این‌که هر روز فقط ۵ توشه یک لوله‌باز کن , مشکل‌های این چنینی را در شهر تهران برطرف نماید , درآمد ماهانه‌اش با محاسبه هر توشه ۶۵ هزار تومان نزدیک به خیر میلیون و ۷۵۰ هزار تومان می شود که ولی بایستی اظهار کرد عموم لوله‌باز کن‌ها پول هایی را نیز زیر عنا وین مختلفی مثل انعام , حق وسیله نقلیه , پول چایی و . . . نیز اخذ می کنند .

با این حال درآمد میانگین و چه بسا کمتر از حقیقت یه لوله‌باز کن در ماه چیزی نزدیک به ۱۰ مییون تومان است و کاری که انجام می دهد خیر تخصصی نیاز داراست خیر امکانات توسعه یافته و روزآمد و خیر چه بسا کار زمان‌بر و طاقت‌فرسایی است . لایروبی چاه مرکز تهران

به لحاظ می رسد بخش اعظمی از لوله‌بازکن با سوءاستفاده از ناآگاهی بیش تر خانواده‌های نسل برنا در مسایل مرتبط با کارها فنی ساختمان‌ها , بیش تر از پول هایی که رسمی و عرفی است از مشتریان خویش اخذ می گیرند و ولی کسی هم در این زمینه ناظر یا این که پاسخگو نمیباشد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!